Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
28.03.2007 00:58 - Music Idol vs. Vip-Big Brother vs. Survivor vs. Размисли и страсти
Автор: happybusiness Категория: Бизнес   
Прочетен: 3275 Коментари: 4 Гласове:
0

Последна промяна: 17.12.2008 15:39

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
Веднъж любимия на сърцето ми BG герой ( защото найстина трябва да си герой за да понесеш простотията си из EU) Бай Ганю попада в "кафенето дето се събират българските студенти" в Прага по време на спор между двамина. На забележката на единия към другия да не се пали толкова, Бай Ганю прави следния коментар:
"- Нека се поизприкаже човека, пари не иска я? - успокои го бай Ганьо с този типичен аргумент: Пари не иска я!"
Та и аз пари не искам, заповядайте, безплатно е! Аз ще се поизприкажа по най-горещата тема- Vip Brother,Music Idol и т.н.
Що ще тоз пост в категория "Бизнес"?
Ами къде да е ?!?!  Все пак едничката цел с която се правят всички и подобни на тях  шоу-та ( все не мога да и свикна с мн.ч. на тая дума) е една-ПОВЕЧЕ МАЙМУНКИ НА КЛОНКАТА ПРЕД TV !
 Въпросното шоу генерира аудитория, аудиторията зяпа, 4 прекъсвания по 300 сек. рекламно време по 8500 BGN на 30 сек. = 340 000 BGN без ДДС. За едно предаване!!!
Посоченият пример е според официалната тарифа на bTV за Music Idol.
" Цените в тарифата на bTV са образувани на база задълбочени изследвания на типа и размера на аудиторията във всеки един отрязък на деня, така че да се повиши ефективността на рекламодателите."
Това пък е цитат от сайта на същата телевизия.
Мили мой приятели- Те "тва е-ефективност на рекламодатели. Какви глупости и бълнувания чета- ама как можело такава простоия, ама тя телевизията трябва да възпитава и да не показва педераски гъзове и дрън-брън. Телевизията, която трябва да прави тия благинки за българската душа се нарича БНТ. Само че някои беше публикувал пийпъл метрична графика и там видях гледаемост под 5%. И тази Българска НАЦИОНАЛНА Телевизия взима пари от теб и мен за да ни възпитава. Ама я колко съм възпитан аз! Ами пък ти? И като не си върши задачата, що тогава взема пари? Ама това си е за друг пост в друга секция.
Та така! Бизнес!
Аз и ти преди бяхме електорат ( сега все още сме!). Сега най-печелившо е да бъдем аудитория. И хората полагат успешни усилия и ни направят аудитория. Как се прави от Стефан и от теб аудитория, която повишава ефективността на рекламодателя? Ами като покажем как Азис по сценарий ( за да минем 98% посещаемост на щанда на реклами) лапа парчето на Китаеца. Ама за да е интересно (100% ефективно) трябва преди това да сме създали Азис, та да можем да си го ползваме, когато трябва да се повишава ефективността на рекламодателя. А това е процес сложен и дълъг ( е, не е 21 см. ама карай!).
Ти гледа ли вчера? А днес писа ли за отвръщението си в блога? А чете ли как друг е гледал и днес пише с отвръщение?
Ако си отговорил с поне едно "да" препоръчвам маркетинговите специалисти, стоящи зад продукта Big Brother, Music Idol и тям подобни да си получат премиите още утре- те са успели 100% да ни превърнат в аудитория, която повишава ефективността на рекламодателя! Маркетинг специалистите на Волен Сидеров също- те успяха да ни превърнат в електорат, който повишава ефективността на рекламодателя.
И това ако не е як бизнес здраве му кажи!
Слави Трифонов (друг продукт, който вече преминава от жизнения цикъл  "Дойна крава" в "Куче" според маркетинг теорията) може би затова е толкова изнервен- сегашните му 30"х6440 без ДДС много лесно могат да минат в такъв часови пояс, където аудитория, която повишава ефективността на рекламодателя няма как да има дори и чичко Котлър да се заеме!
Държа да отбележа, че истински се радвам, че има такива специалисти като хората стоящи зад успешните продукти- Big Brother, Music Idol, Азис, Слави и т.н. Надявам се и аз да ги използвам, когато дойде времето и ми е необходима аудитория, която повишава ефективността на рекламодателя, т.е.- моята!
Успех, приятелю! Приятно гледане! Помни- твоите 30" живот, които никога няма да се върнат и които прекарваш пред телевизора струват между 50 и 8500 лв. без ДДС. Зависи кога точно в денонощието си решил да похарчиш 30""  от живота си.  Поне се продай скъпо!


Тагове:   VIP,   big,   Music,   Survivor,


Гласувай:
0



1. radulov - За цинизма и цената на душата в потребителската кошница
28.03.2007 10:34
Мдаа, колко много истина има в написаното по-горе. Макар и да звучи цинично истинно. Трябва да си признаем: умеят да ни купуват. Особено в пазарно-стоковите отношения, където срещу всяко нещо има определена цена. Въпрос: Колко струва душата в потребителската кошница? Щото както излиза - май имам една за продан! От което следва втори въпрос: Кой определя борсовите котировки? Тези, които искат да купуват или тези, които искат да продават? Впрочем: Ти искаш ли да продадеш душицата си? И дали Онзи Биг Брадър горе ще бъде доволен. Ама, какво ме интересува в края на краищата: "...Разстрел и след разстрела - червей...". Айде на душатааааааа! Продавам прясна, млада и чистааааааааааа! Почти не употребяванааааааа! Изгоднооооооооо! Цена по договаряне!
цитирай
2. dinka - Пак съм изпуснала...
28.03.2007 11:16
Явно вчера телевизора е бил на почит. Съжалявам... Имах проблеми с колата... След това наготвих вечерята, хапнахме с младежите вкъщи и после се отдадохме на тихото и разтоварващо редене на пъзел от 2000 парчета.
Днес пак ще изпусна рекламите. Дойдох на работа с колело и това ще ме позабави с прибирането.
А бул. Витоша е благодат за велосипедистите.
После ще наготвя вечерята на младежите, ще хапнем и пак ще редим пъзел от 2000 парчета, на който се рекламират континентите!
Благодаря ви за вниманието. Следващия рекламен блог ще ви предложи тихите кътчета на планетата Куба и Ямайка.
цитирай
3. анонимен - govorite mi tuk za TV,i k vo se gleda ..
28.03.2007 15:03
nikoi ne se seshta za distancionnoto.Kofti.
Ta skaniram si kanalizaciite az, za po-sigurno i 2 puti.I posle sledva izkluchvane.
Nqma kakvo da se gleda i chaoo.
цитирай
4. анонимен - Za Big Brother&Survivor..
23.04.2007 00:41
HappyBusiness, niamash si na predstava kolko mi haresa "statiikata" ti! Az samata ycha business management v Canada, no tui kato minor-a mi e marketing, mi beshe adski interesno da procheta mnenieto ti!

Kato se zamisli chovek..ami to niama goliama razlika mejdy tezi dve predavania. Izolirash se ot ostanalia sviat, popadash v grypa ot nepoznati, opitvash se da se "srabotish" s tiah i gledash da spechelish, samo deto ysloviata na jivot sa malko po-razlichni;)

Ami i horata, koito praviat predavaniata suvsem logichno se boriat za edno i sushto neshto... Tova za smenianeto na kanalite mi haresa;) V krasna smetka kakvo me interesyva men za kogo generiram pechalba? Vajnoto e na men da mi e zabavno, a te da si se izbivat za rating;)

S yvajenie,
Neli Ivanova
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: happybusiness
Категория: Бизнес
Прочетен: 80426
Постинги: 15
Коментари: 71
Гласове: 189
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930